WYGODNIE PRZEZ MOJE KONTO
- Zaloguj się na MOJE KONTO.
- Przejdź do zakładki ZAMÓWIENIA.
- Wyświetlą się zamówienia.
- Kliknij przycisk ZWROT po prawej stronie wybranego zamówienia. To nie oznacza zwrotu, to przekieruje cię na całość zamówienia.
- Wybierz zwracany produkt lub produkty.
- Wypełnij bardzo krótki formularz.
- Kliknij przycisk WYŚLIJ PROŚBĘ.
- Dostaniesz potwierdzenie e-mail na adres podany przy zakładaniu konta.
PACZKA
- Na ulotce “Jak zwrócić” dodawanej do paczki wpisz numer/y zamówienia i załącz ją do zwrotu.
- Zapakuj produkt (nieużywany) zgodnie z jego właściwościami i nie oklejaj oryginalnego opakowania taśmą.
- Wyślij na adres:
ul. Legionowa 5
01-343 Warszawa
Sklep Kirys
WARTO WIEDZIEĆ
- Wybór kuriera należy do zwracającego.
- Koszt przesyłki pokrywa, zwracający i nie podlega on zwrotowi.
- Gdy produkt do nas dotrze, dostaniesz powiadomieni e-mail, z informacją o statusie zwrotu.
- Pieniądze za produkt/y zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od dnia otrzymania i zatwierdzenia przez nas zwrotu.
- Zamówienia personalizowane nie podlegają zwrotowi.